úterý 19. března 2013

Bílý den....


Bílý den .....

...dnes ráno jsem vstávala už v 6 hodin, vzala si zimní boty, rukavice, čepici, bundu a vyběhla jsem ještě v pyžamu s  přítelem odhazovat sníh z aut a zametat chodníky, aby Míla (můj přítel) vyrazil včas do práce a vše se stihlo, než se probudí naše princezny Miška a Elen, které ještě stále spokojeně oddychovaly ve svých peřinkách.............když jsme si pracovně užívali sněhovou nadílku, vzpomněla jsem si na knížku Vejce a já, začala jsem se smát......protože jsem zatím celý svůj život prožila v teplém bytečku panelového domu s malou touhou žít v domku se zahrádkou, kde budu každé ráno vycházet v pyžamu, s hrnkem teplého čaje, na terásku a naše ratolesti si budou spokojeně pobíhat po zahradě.......stalo se, bydlíme v domečku, ale ani v jedné z těch představ však nebyl sníh, mráz, déšť a už vůbec ne vstávání před 6 hodinou ráno :-( Musím přiznat....že zrovna úklid sněhu je jedním ze zážitků, kdy si dáte trochu do těla, osvěžíte se a jistojistě proberete......pozdravíte sousedy, kteří se také potýkají se sněhovou nadílkou, prohodíte společně pár slov a pokračujete v denním plánu.... Našla jsem v sobě pocit spokojenosti, zdravila jsem se s kolemjdoucími lidmi a usmívala se čím dál víc a víc...... lidé, kteří šli kolem byli rádi......nemuseli se totiž brodit sněhem.....

Připojuji i malou dokumentaci pořízenou Milanem



 
 
 
 
 

 
 
 
 
Ale zpět k mému dennímu plánu..... v průběhu rána se ke mě přidala sousedky dcera Baruška, protože chtěla jet společně s Michalkou a Elen ( zdá se, že mé tříměsíční miminko Elenka nabírá na popularitě :-) ) do školy. S Baruškou jsme šli obě treperndy pomalu vzbudit, abychom do školy přijely všichni v čas.......Michalka byla moc ráda, že kamarádku vidí. Zatím co jsem Elču nakojila, Miška se za dlouhého vykládání vtipů a zážitků ( ti kteří Mišku znají, vědí o čem píši ) oblékla, umyla zuby ( asi nikdy nepochopím, jak Miška dokáže v jednu chvíli vyprávět, čistit si zuby a tančit před zrcadlem, když spěcháme...) a připravila na cestu do školy. Oblékla jsem Eli jako poslední, holky se mnou "vyčenžovaly" sedačku s malou Špumanti (Elen) za své školní aktovky a vyrazili jsme....jupí, stihly jsme to jen tak tak ...
 
 
 
 
 
 
 
...od školy jsem jela rovnou nakoupit, pozdravit Milana v práci a pak šupem domů...kde mě čekalo malé překvapení, přijela mi švagrová Martina s Nikolkou na návštěvu a přivezly mi kuřecího hambáče a Elence dáreček do výbavičky....
 
 
 
Nikolka maminku přemluvila a zůstává u nás do zítřejšího dne, moc se těší na Mišku až přijede ze školy a tak si s Elenkou daly malého šlofíka :-)
 
 
 






 
 
Nakonec přidávám i něco navíc, malou třešničku na dortu pro usměvavý den..... :-)


  
 

Žádné komentáře:

Okomentovat