pondělí 10. března 2014

Košile....

....první co mě napadlo, když mi  Míla začátkem roku domů přivezl nafasované věci....takže zase košile....žehlit a žehlit....i když u nás vládne sušička :-DDD...
 
 
...dnes nás tatínek překvapil...zatím se školí a školí..tak se stalo, že měl více času, zavolal a zanedlouho se objevil ve dveřích...."Lásko dám si obídek"...zaznělo ještě než si sundal boty...měla jsem radost, že se vidíme...a ti co mě znají, vědí, že miluji překvapení :-)....
 

...po obědě jsme si ještě na pár minut společně sedli a povídali si co nového....

 
....a než jsme se nadáli, musel utíkat zpět na školení....a já se vydala s Kájou a dětičkami na prochajdu :-)

4 komentáře:

  1. Tatínek se snad pro uniformu narodil...moc mu sluší! Jinak lituji, žehlení košil moc dobře znám, tady mám rekord za tři hodiny vyžehlených 40 košil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkujeme....moc mu sluší a je tam i velmi spokojený......k rekordu Vám gratuluji :-)....žehlení mě nebaví, ale když mu to tak sluší...tak se nechám přemluvit :-DDD

      Vymazat
  2. Fešák !!! taky myslím, sluší mu moc. No to žehlení, vždyť víš u nás jsme košiloví oba...Pepa i když nemá uniformu, tak má nejraději košile a já pracovní. Zrovna tady mám pěknou hromádku :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-)...já bych to viděla tak, že bych asi raději košile kupovala, než žehlila :-DDD....

      Vymazat