pátek 10. dubna 2015

Laryngoška...

...ta dokáže zpestřit život...
 
....naše Elenka včera/dnes prodělala laryngitidu...takže v noci opět Motol....adrenalin a kortikoidy...ale zmákla to a dokonce snad tentokrát mnohem lépe než my všichni dohromady....domů jsme se dostali až v 5ráno...ale Elenka byla v klidu...dokonce i s trochou nadšení z nočního výletu...což nám potvrdila hned druhý den ráno, když nám řekla, že pojede autem pryč....i k doktorce :-)...jsem na ní pyšná...jak to dává ♥...
 
 
....tatínek zůstal doma, já vyrazila do práce a Michalka do školy....byla jsem hodně vyčerpaná, jak strachem tak nevyspáním....den se mi vlekl a já se těšila až přijdu domů...Michalka si mě vyzvedla v práci a tak jsme se prošly směrem k domovu...po cestě si domluvila kamarády a celé odpoledne lítala venku, dokonce i Elenka se přidala na slabou hodinku....dorazila k nám kamarádka Jana a tak jsme měli i příjemnou společnost....když padl večer...padla jsem také a rovnou s Elí a Miškou do postele...ani nevím...jak jsem večer usnula :-)....mno náš tatínek si také spokojeně pochrupkával....a Michalka usínala u své knížky...byl to unavený, ale klidný den :-)
 
 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Škoda, že nevyšel plán ale hlavně, že je Elenka v pořádku :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj velká škoda...ale vynahradíme si to jindy...Elenka má ještě pěknou rýmu a pokašlává, ale je bez teplotky...snad to tak zůstane :-)

      Vymazat