čtvrtek 30. července 2015

Čtvrtek...

...můj nejoblíbenější den z celého týdne...
....dnes upracovanější než kdy jindy.....uběhla už nějaká doba, kdy jsem nastoupila do práce........tento krok nenechal mnohé v klidu a jak šel čas...vlnil se i osud přátelství, vztahů, apd......člověk vyzví, prožije a dokonce i otevře oči při situacích, které se děly a dějí.....jsem šťastná za vše....nedávno jsem narazila na myšlenku, která se mi líbí a k mému zamyšlení i patří....

...."neztrácejme čas s lidmi.....ale s lidmi, se kterými ztrácíme pojem o čase"...

.....je svobodným rozhodování se...bez manipulace a neustálého se někomu přizpůsobování, nebo nechávání a přehlížení jedovatých připomínek....či snad vysmívání se za zády apd... ale jak se znám, určitě dostanu od života ještě mnoho lekcí....ale maminka říkalaaaaa :-D...ne e, dnes už maminka psala ve svém blogu " nic bych neměnila. Život je opravdu škola....nejlepší, že jo ?"

.....Miluji svou rodinu...svou obrovskou rodinu :-)......ať je jaká je....mám upřímně ráda své blízké přátelé....lidi, kteří jsou jací jsou a na nic si nehrají...jsou upřímní a nezkoušejí...neutahují si a dokáží si najít chvilku a pochopit...váží si nás a my zase jich...ikdyž se názory mnohdy různí...ale to by bylo divné, kdyby ne...což?

Dnes asi trošku filozofuji, ale nálada tak nějak přišla a nadhled nenechal na sebe dlouho čekat...samozřejmě přijde i mnoho smutných i veselých chvil, myšlenek....ale to už nechám na dalších vlnách, příspěvcích a prožitcích....protože mám stále chuť se někam posouvat, pracovat na sobě a nestát na jednom místě... :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat