neděle 11. října 2015

Svatba....

....dnes je den D, pro mého bráchu Toma a mou švagrovou Evičku....

...svatba byla příjemná, veselá a hlavně....krásná, nejen navenek, ale i uvnitř našich srdcí...


...milá Evičko a Tome.....co více Vám přát...ať je Vaše společná cesta životem spokojená, ať jste stále takoví jací jste.....ať máte jeden v druhém domov, lásku a oporu.....ať jste šťastní....a ať se Vám plní vše co si budete přát......

Máme Vás moc rádi M+I+M+E



....moje švagřinka...je báječná a mám ji moc ráda....nikdy nezapomene a dělá mého bratra šťastným...
...maminka a Pepa...sdílí s námi vše co nám život přináší...jsou pevní a patří k sobě...
























....fotografovala naše nej....naše Gabro...a já jsem si dovolila jen opravdu pár momentů zveřejnit...lidí a nádherných momentů zachycených na fotografií je nespočet....a věřte, jak moc ráda bych se chtěla pochlubit....ale dovolila jsem si zveřejnit jen pár osob, u kterých mohu...



.....a nakonec....mí bráškové, kteří mě mají rádi takovou jaká jsem...praštěná, energická, smutná i usměvavá, bláznivá, milující, nepříjemná, náladová, vzteklá i klidná, chápající i roztržitá........vždy tady jsou....a já pro ně :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat