pátek 6. září 2013

Přípravy na svatební den D...

...ne můj, ale našich milých sousedů Chalupíků :-)....
 
......jak jsem se dříve zmínila......dostala jsem důvěru jako svědkyně:-)...a jak to tak bývá začala jsem se pídit, co vše by taková svědkyně měla udělat apd.....začalo to rozlučkou...plánovat a sezvat všechny holky a ženy...dostala jsem nápad....spáchat vše na tajňačku, aby Kája byla překvapená...mno zamotané to bylo více než dosyta...pomáhali mi rodiče Káji i moji, Kuba a naše společná kamarádka Andrejka...byla to tedy více fuška v utajování, nežli v přípravě...ale snad se podařilo :-)...
 
....vynetila jsem si i jak udělat ze škrobu, provázků a balonků dekoraci...Kája totiž nemusí balonky a to tak že vůbec ne....a tak mě trknul tento nápad...bohužel to velké srdíčko mi nevyšlo...málo škrobu....  



....ale to další.....vyšlo a díky Gabro, která jej tak krásně vyfotila...mohu se pochlubit.....

 
...a takhle zdobilo naší rozlučkovou párty....na našem hřišti v Drahou :-)...
 

...nebyla to však jediná příprava....:-)....Kája totiž měla v jedenom týdnu narozeniny, (prozradím, že kulaté :-D )...  rozlučku i svatbu :-)....přípravy na svatbu byly také a párkrát jsme se u nich s Kájou sešly a příjemně popovídaly :-)....




 
...jak čas plynul, připravovali jsme všichni i své zevnějšky v kadeřnickém salonu GlamL v Rudné...i Michalka si užívala....je už velká slečna a chystala se na svou roli družičky :-)...
 
 


....Kuba pomáhal Káje a mě zase Míla...byl úžasný, zhostil se úkolu dělat vázanky naprosto zodpovědně a profesionálně :-)...


 
... Michalka zkoušela šaty, ve kterých byla připravena zdobit naší nevěstu ♥ ......


 

Žádné komentáře:

Okomentovat