sobota 7. září 2013

K+K ♥

...od rána...nevím jak ostatní, ale já byla vnitřně nervozní a trošku jsem měla trému...ale to jsem prostě já :-)....
 
....holky mi rozkvetly pod rukama a když se ještě oblékly....no zkrásněly ještě víc a víc....
 

....Káje to velmi slušelo a je pravda, že nevěsta opravdu nemusí vždy vypadat jako šlehačkový dort.....Moje kamarádka se mi v jeden okamžik proměnila z holky v mikině v nádhernou ženu, které svítily oči štěstím....a to je pro mě nejvíc... když ten druhý je opravdu šťastný....a Kája a Kuba opravdu byli ♥...podívejte jak moc jim to spolu slušelo....




 
 
 



 

















....a tahle fotografie je moje srdcová...tu mám nejraději...protože takovéhle jsem je oba poznala a do dnes znám.... 





 ....na svatbě byli i mí rodiče :-*...pomáhali mi s holčičkami a byli vždy po ruce, kdykoliv jsme potřebovali....děkujeme vám ♥


 
 
...a že jsme si to tedy užívali...
























































...Gabča má prima kluka Toma :-)...a ten prima kluk fotí...moc se nám líbí jak fotí, protože jeho fotografie mají duši a příběh..nejsou nudné a fádní...mají nápad a jsou opravdu vždy něčím jedinečné...a tak přidám i tyhle dvě z Tomovo oka ...u jedné z nich je tak trošku i příslib...do roka i do dne...poznáte kdopak to chytil kytici :-).....






















 
...a jak jinak...to by snad ani nebylo ono....Elenka a Toník....opravdu se najdou všude a jak už i na sebe výskají....jsou to kejmoši jak hrom :-)...





....byla to nádherná svatba...plná zážitků, výborného jídla, pití, lásky, veselí, spokojenosti, radosti a přátelství....moc povedená a krásná....a tak naši milí Chalupíci...buďte stále spokojení a šťastní...ať vaše společná cesta jen a jen kvete....s láskou Míla, Ivka, Miška a Elenka...♥


 
 
a také něco i z mého mobilu :-))))...modrá...nejlepší barva co znám ♥...věřím že Káje a Kubovi přinesla samé štěstí a také nějaké to modré z nebe ♥
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat