čtvrtek 3. října 2013

10. měsíc

...."měsíčniny"... Michalka radostně skákala a volala "Elenka má dnes měsíčniny, jupí"...
 
 
 
...ano, dnes je pro Špumanté velký den, dnes má 10. měsíců, váží 7,78 Kg a měří 72 cm....tak jsme se konečně rozhoupali a nechali jsme střelit Elen naušničky...byla statečná, zatím co já jsem měla co dělat, abych tam s sebou neplácla na zem :-) byla jsem vyhoštěna za dveře....vzpomněla jsem si totiž na propichování Michalky uší a už jsem zelenala :-)....musím tedy napsat, že děkuji tomu, kdo vymyslel nastřelování naušnic, ani kapicka krve jen cvak a cvak, žádný řev a křik...pouze poplakání z leknutí a šmitec....doktorka byla úžasná...a také ještě děkuji holkám v Kooperativě, které mě po telefonu rozptylovaly :-*, když jsem čekala v chodbě...můj statečný muž byl samozřejmě uvnitř :-)....
 
 



.....to nám ten čas utíká :-)...


2 komentáře:

  1. Tak to se budu muset jit na slečnu podívat jak ji to šlušíí =)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano ano drahá Chybko-rybko ♥ koukej přijít na čajík :-)

    OdpovědětVymazat