čtvrtek 10. října 2013

Radost...

...kolik málo stačí pro radost a potěšení...
 
...než Míla odjel do práce, čekal na Mišku než se vypraví, aby ji mohl odvézt do školy....hrál si s Elenkou a já poklízela po snídani...krásné rodinné ráno....mnohdy si říkám, jak krásné je mít tu svou rodinu, jak úžasný je prožívat příjemný ranní shon, kdy se tlačíme v koupelně, narážíme drobně jeden do druhého a kontrolujeme navzájem zda na něco ten druhý nezapomněl.... 
 

 
 
....pak rychlé pusy, obouvání...ještě poslední kontroly, zda opravdu nic nezapomněli...bouchnutí dveřmi...a ticho...s Elenkou se na sebe podíváme a jdeme si hrát, než přijde čas na naší pravidelnou procházku v Drahou a uspávání...

 
....odpoledne jsem s Elenkou jela pro Mišku a po příjezdu se Michalka vrhla na domácí úkoly, tentokrát z matematiky...... s úsměvem vytahovala mobil z kapsy, naštelovala kalkulačku se slovy " mami my můžeme " a začala počítat...nic jsem nenamítala a nechala ji v klidu....
 
 
 
 
....v pozdějším odpolední se vrátil Míla a přivezl mi krásnou růži...udělal mi radost ♥....
 
 


....mno a takhle se u nás hlídá, když jsem chystala večeři...Elenka hlídala spícího tatínka :-)



 

1 komentář: