středa 9. října 2013

:-)....

.....ráno jsem nemohla ani vylézt z postele.....
 
...ráno nás v 7 vzbudil budík, Elenka se usmívala a Míla nás povzbuzoval k vstávání...chtěla jsem vyskočit z postele...a sakryš...nohy, ruce....nějak mě přestaly poslouchat....auau...cvičeníčko už neslo své první ovoce :-)...s Miškou jsme zaply cvíčo a já si rozhýbala ztuhlé tělo...Michalka byla v pohodičce......:-D...následovala sprcha a odvoz Michalky do školy...zůstala jsem s Elenkou a koukala jak už vyrostla....nesmím opomenout...rohlík se stal pochoutkou a když společně snídáme...to by bylo, pokud bych se s Špumanté nepodělila :-) následoval úklid, procházka a uspávání Elenky...






















....Michalka měla dnes i dramatický kroužek, byla ve škole déle....s Mílou milují boloňské špagety a tak jsme se s Elenkou pustily do vaření oblíbené pochoutky....a jakou radost jsme jim udělali... Elenka byla šťastná, že mohla poznat nové pomůcky k vaření...také pak spoušt kolem židličky byla nemalá.....:-) krásný a veselý den...


 

1 komentář: