úterý 8. října 2013

Ve jménu Jillian...

....dnes poprvé....
 
 
 
 Jednoho dne mi Kája poslala odkaz na blog dívky, která se rozhodla psát o cvičení a své proměně...píše o jídelníčku a svém tréningu.....rozepisuje i jídla a vyhlašuje drobné soutěže...pošlete své úspěchy...haha smála jsem se, ale po rozhovoru s Kájou jsem zjistila, když jsem se opravdu začetla, že to nejsou nějaké triky a opravdu tam posílají fotky ženy, které výzvu přijaly....líbilo se i to a tak vzešel nápad s Jillian....30-ti denní cvičení.....mno miluji jídlo a sportem nepohrdnu, jen nejsem vytrvalec a půl hoďky denně si najít dokážu...a jen 30 dni? Pořád jsem nad tím přemýšlela a přemýšlela...a nakonec JO..jdu do toho... jsem masařka a miluji dobré nefalšované jídlo, zelenina mi nevadí a ovoce ...jak už to bývá, miluji nejvíce banány a kuře pro mě není maso :-)...a tak jsem si řekla, že neslevím ze svého jídelníčku...jen si jej časově upravím a dám mu časovou pravidelnost...Elí stejně pravidelně papá a já se přidám......
 
 
...přemýšlení jsem vynechala a ráno v 7 jsem nastartovala youtube s Jillian a mákla si...jen 30min....zprvu jsem si říkala "dobrý, na tom nic není"....ale po 10 minutách jsem kurzorem najela na lištu ukazující časovou linku, abych zjistila kolik mi ještě zbývá....uf....v hlavě jsem si říkala, vždyť jsem chodila na aerobic, zumbu, nebo volejbal....a vydržela jsem celou hodinu cvičit....dodala jsem si tím odvahu zatla zuby a dotáhla cvičení do konce....sedla jsem si na zemi a říkala jsem si, jak jsem ochabla a kde je má síla, vždyť se denně tahám s Elenkou, uklízím, nebo rotuji po Drahách s kočárkem, dokonce jsem zmákla i volejbalový turnaj, nebo fotbal....hmmm...najednou se z nucení stala výzva...a tak...začínám....upřímně nejsem a nikdy nebudu příznivcem diet...a tak raději trošku své tělo potrápím a uvidíme, jak na tom budu za 30 dní..
 
 
....jen chci ještě napsat, že se ke mě ráno přidala i Michalka, takže budeme šašit u youtubka obě dvě, vlastně tři, protože Elenka nás vždy bude povzbuzovat se snídaní v ruce :-)....
 
 


1 komentář:

  1. Držím pěsti...holky vydržte a já se jdu porozhlédnout taky po nějakém cvičení, doma to nejde...Holynky by mě rušily :o)))

    OdpovědětVymazat