pátek 11. října 2013

...prší...

....a nepřestává...dnes se cítím dobře tělo mě nebolí a začínám si pomalu více prohlubovat cviky a neulehčovat si je, dokonce již používám půllitrové láhve s vodou, místo činek :-) začínám stíhat i tempo a už nejsem tolik udýchaná....


...stále prší, dnes jel Míla opět do práce již brzy ráno, musel se vrátit dříve...měl před sebou cestu do Brna odevzdat finální diplomovou práci...moc se těším, až to bude mít za sebou......potřeboval auto a tak jsem se domluvila s Miškou, že si vyzkouší přijet autobusem ze školy sama....zmákla to na jedničku s hvězdičkou...jsem moc pyšná..a jakou měla ohromnou radost...hned volala Honzovi a pak i Mílovi, aby se pochlubila....





....a mimo jiné...vypadl Michalce další zub...nevím jak vy, ale já mám v sobě něco, čemu věřím...ať jsou to víly, nebo sny.....tak trochu věřím a jsem moc ráda, že Michalka taky....takže zoubek dáme dnes pod polštář a ráno uvidíme :-) Je zvláštní s jakou vervou dnes vyspívá a tolik chce být dospělá...přesto ráno nedočkavě odvalí polštář a napínavě hledá co ji zoubková víla ukryla..... s radostí pak utíká nám to ukázat...miluji tyto chvíle...je stále mojí velkou holčičkou...jsou to moc vzácné momenty...ikdyž se Míla někdy směje....tyto chvíle ho stejně nakonec také dostanou :-D ♥

1 komentář:

  1. Náš Maus je šikovnej :o) a hele ten baťoh, fakt nechápu proč by nemohla mít jednu čtečku a v tom nacucnutý učebnice...nejspíš záhada

    OdpovědětVymazat