pondělí 17. února 2014

Jen tak den....a krásný...

...Elence rostou už stoličky...ajajaj...:-)..je moc statečná...
 
....dnes Míla přijel dříve, konečně nemusel nic zařizovat, kolem nikoho poskakovat...byl jen s námi...a my si jej užívali a dokonce se odpoledne krásně vydařilo i s počasím...nechám mluvit fotky :-)...
 
...Elenka po odpoledním spánku...umí zvedat jedno obočí jako její babička Lyduška :-)...
 
...návštěvka u Toníčka...probrali snad všechny hračky...:-)



...a šlo se ven...


...Kuba zrovna přicházel z práce...


...to jsou moje sluníčka...
 
 
...jsme dobrá parta...a přeji si , abychom už vždy dobrou partou zůstali :-)...

 

...po cestě jsme potkali i přátele z naší ulice :-)...
 
...Denču, moc fajn a díky ní mi sport nedá spát :-)...

 
...Monču, další zlatíčko, vždy v dobré náladě...mohu se o ní opřít...


...a tady už Toníček míří....

...k brance jako tatínek :-)...



 
...napadlo mě..."každá jinam ( v životě míříme ), přesto společně ♥....

...hahaha...tady jsem utíkala na hřiště, abych nalákala ty naše špunty utíkat za mnou....aaa když jsem se otočila, měla jsem Toníčka v náručí :-D...








 



Žádné komentáře:

Okomentovat