úterý 4. února 2014

J.J. + A.J. od P.J. na návštěvě..

...v překladu to zní asi jako....Jůlinka s Andrejkou od Petra jsou u nás na návštěvě :-)...
 
...dnes k nám přijela velmi milá návštěva.....byly jsme s Elenkou moc rádi...a já si mohla zase užít trošku miminkovského ňuhňání :-D
 
 
...dokonce jsem byla i poučena jak mám zaostřovat ♥...
  

 


 
  
...a nakonec, když se nám vrátil tatínek z práce, Elenka se navlékla do jeho pracovní košile...prý nám ještě ukáže :-)....
 
 
...večer opět do Motola...přepadla nás laryngitida :-(...ale vše dobře dopadlo, léky jsme dostali, dýchali adrenalin a jeli domů...byla to dlouhááá noc...

4 komentáře:

  1. Tak Ať se laryngitida lekne a uteče, brzké uzdravení. krásné miminkovské fotky, hned bych si nějaké mimi pochovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, už je nemoc zahnána....:-) Miminek není nikdy dost :-)

      Vymazat
  2. I já přeju brzké uzdravení. Laryngitida je moje noční můra :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Ali, už je zahnána a dooufám, že se nám už neobjeví...byla to naše první zkušenost...a tedy ještě teď se člověk klepe.... nikomu ji nepřeji zažít...

      Vymazat