pátek 14. února 2014

Láska k lásce a je Valentýn :-)

....krásné ráno se promněnilo ještě v krásnější překvapení...
 
 
...když jsem ráno vstala...na stole mě čekalo překvapení z lásky...od mé lásky ♥...
 


....zahřálo mě u srdíčka a netrpělivě jsem rozbalila obálku...a zjistila, že tam není přáníčko....ale něco naprosto úžasného...."miluji ho šíííleně !!!!!!"...dostala jsem hodinovou masáž dle svého výběru...no tedy posadil mě doslova na zadek :-)...


 
 
...dnes jsme měly sraz s holkama.....Kájou a Andrejkou....moc jsme si ten lásky svátek užily :-)....
 
 
 
 
 











....zatímco Elenka spinkala v kočárku, Toník a Jůlinka řádili na hřišti :-)...tedy spíše maminky :-D.....bylo krásně a úžasná nálada se nás držela....jj už se pomalu začínám těšit na jaro a teplejší počasí...ikdyž se letos nedám zrovna říci, že je zima....ale sníh už dva dny byl...tak už by mohlo pomalu přijít to jaro no :-)....



 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat