pondělí 21. dubna 2014

Hody, hody doprovody....

....ráno jsme zaspali a tak se Míla vydal sám za holkama, aby je pořádně vyšlehal :-D.....honil nás čas...ráno se mezitím zastavila Kája s Toníkem ještě pro pár věcí, vyšlehat Elenku.....a už to jelo, vrátil se Míla a pustil na nás koledníky....jak se jednou otevřela branka...koledníci si podávali vrátka...... a my dostávali a dostávali :-)....
 


 
...poznatek?....je jasné, že příští rok udělám třikrát více vajíček :-)....
 
....konečně jsme se mohli vydat k dědovi M.K., po cestě jsme si vyzvedli Michalku...dostala jsem i od Honzy....a jeli jsme směr HP...., kde nás čekali oba bratři a tak jsme dostala znovu....tento rok opravdu neuschnu, i kdybych chtěla....potkali jsme se i se strejdou Květou a Elenka hledala Velikonočního zajíčka :-)....po cestě domů jsme ještě zajeli jen narychlo pozdravit dědu Pepu a pak rovnou směr Drahou....
 
....večer se Michalka nachystala do školy...aaachjoooo....a pak jsme všichni krásně odpadli :-)....

2 komentáře:

  1. Krásné velikonoční fotky. Já jsem naštěstí nedostala. Tady a v bytovce se to nenosí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Amelie :-).....já jsme také z bytovek a bylo poznat, že my chybělo vajíček až až....příští rok se musím polepšit......v naší vesničce je pořád veselo :-)....a jsem za to moc ráda :-)

      Vymazat