sobota 12. dubna 2014

Ořešská lana 2014....

...ráno v 8:30 nástup u hasičárny....
 
 
...včera jsem naštěstí na svatbě nepila a tak se mi ráno vstávalo krásně :-)...připravila jsem snídani, svačinku pro naší Špumanté, dala Mílovi své rady a vyrazila k naší hasičárně, kde už na mě čekaly holky....všichni jsme se vyšvihli do hasičských oblečků :-D a vyrazili směr Lanové centrum Ořech, kde se každoročně pořádá soutěž mezi dobrovolnými hasiči...já se tak těšila....naposledy jsem byla před dvěmi lety...
 
.... a takhle to tam vypadalo :-)....
 



...takhle budu vypadat tam nahoře, když budu padat :-)....
 

...také jsem měla velkou podporu a dokumentaristu v jedné osobě....mojé velkou lásku ♥...
 

... a ne jen já :-)....
 
 
 
 
...tak jako kařdý rok...natáčí tam TV karel...regionální TV Karlštejna..a u nás je to tak, že jakmile se přiblíží...rychle utíkáme...a kdo to nestihne se tzv. vypařit...je dotazován...a tak jsme to vychytaly s Andrejkou....ale musí se nechat, že Andrejka má k celebritnímu výstupu i dokonalý Outfit :-DDD...je boží...
 

....letos jsme skončily na 2.místě...a naši kluci hasičský na 3.místě...
 


 ...a největší fanynky samozřejmě nemohly chybět :-) ♥...

 
...a já doufám, že se už budu moci konečně účastnit soutěží a závodů, jako pravá proudnice pravého toku :-)...na chvilku odběhnout od domácího kolotoče....protože i já občas potřebuji vyčistit hlavu a úplně vypnout :-)....
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat