sobota 19. dubna 2014

Velikonoční jarmark....v Drahou :-)

...den D nastal....únava byla za každým rohem....ale brzy přišla energie z očekávání, chystání a zkoušení představení...a nejen to....všichni jsme se nasmáli ...:-)

......dnes měl Milánek na starosti Elenku....velmi mi pomohl a užívali si to jak se patří...u babičky H. byly i neteřinky a tak s Michalkou měly své plány :-)....a já se mohla vydat směr hasičárna, kde jsme se všichni sešli a namířili si to k místu, kde se každý chopil práce a pustil do příprav....po obědě jsme se sešli znovu a vítali první návštěvníky :-)...panovala veselá a klidná nálada...



....moc ráda jsem viděla i G. s holkami....aaaa s klukama, dnes byla hlídací teta...:-) Dokonce jsme si našli i chvilku na povídání...


 


.....a začalo dlouho očekávané představení....dnes o perníkové chaloupce :-)...


 ...žampion nadívaný...




....vyrostla štíhlá jedlička...



...po pohádce se tančilo a veselilo....našim holkám se moc líbilo a dokonce i Nikolka byla celý den napnutá, za co půjdu...a tak měla ode mě slíbeno, pokud pozná můj převlek....dostane zmrzlinku...vyhrála :-)....samozřejmě si dala i Miška :-)


....na představení se přišla podívat i babi H. a děda M.P. ...


....děkuji Mílovi za velkou pomoc s Elenkou, je to taťka jak se patří :-)...a dokonce byl tak moc hodný, že pořizoval po celou dobu fotografie....



...při návratu domů jsme se krásně všichni prošli...na večer jsme se rozloučili s Nikolkou a Lucinkou.....večer padli do postele příjemně unavení....

Žádné komentáře:

Okomentovat