pátek 27. června 2014

Konec školního roku....

....Michalka nás do poslední chvíle napínala se známkami...počítala jsem už s dvojkami...o to více mě překvapilo, že to ta naše rošťanda vytáhla na samé....mám ohromnou radost...je už rozplánované Gymnázium, kam doslova šíleně chce....ale ještě si nejsem úplně jistá, zda to bude to pravé, vzhledem k názorům, které tvrdí mnozí, že je to škola na nic....Miška je všestranná, ještě tzv. nevyhraněná a myslím, že zrovna tenhle směr by byl pro ni ideální....takže nás čekají testy a přípravy...mno uvidíme...

.....a začaly prázdniny....jupí...Michalka bude celé prázdniny u nás a na víkendy u taťky, domluvili jsme se s Honzou a já se šíleně těším....
 
....ráno jsem ji odvezla do školy...ukápla mi slza, když jsem najednou před domem při vzpomínkovém fotu uviděla velkou slečnu....nedalo mi to...udělala jsem si srovnávací fota prvňáka a páťáka :-)
...toto letí.... vždy komentuji slovy "jak roste", přesto mě Michalky změna i tak citlivě překvapí :-)....
 
...Mišku jsem vyzvedla a po příjezdu, čekaly holky Nikolka a Luci s vysvědčením u babičky....obě vyznamenání a radost na tváři :-)))) Holky naše šikovný :-)......

...u Káji probíhalo sladké dokončování příprav....mňam...na zítřejší Jůlinčiny 1.narozeniny...už se všichni těšíme...

 
Elenka...sluníčko naše konečně dobojovává s rýmou...je to už téměř dva měsíce....únavné...a nepříjemné...

Žádné komentáře:

Okomentovat