čtvrtek 12. června 2014

Vedra...

...Elenka se nelepšila a ze zadní rýmy byly horečky a pak průdušky....navíc byla neskutečná vedra a místo plánovaného koupání v bazenku...jsme se léčili, prokašlané noci, snižování teplot a po půlhodinách buzení....přijeli dokonce i naši....když přijel děda Pepa...uvolnila jsem veškeré nervíky a poplakala si z únavy a hlavně ze strachu, aby byla Elenka v pořádku, mamča byla v práci a dorazila navečer..byla jsem vděčná za jakoukoliv radu a nakonec jsem použila i tvaroh a pomohl, Kája mi dokonce přivezla i polévku a jídlo ve skleničkách, protože Elenka už pátý den nic nejedla, jen mlíčko ode mě, každé sousto jí nutilo kašlat.....je totiž jemňounká a s imunitkou také bojujeme..(navíc ti co znají laryngitidu ví své :-/) a strach mnohdy nedovolí ani usnout, Milánek mi pomáhal jak mohl a občas i střídal k odpočinku, ale dnes mohu konečně napsat, že to máme za sebou....doktorka nám dovolila i odjet na plánovanou dovolenou....
 
...dnes jsem poprvé vzala Elenku ven, ještě nám trošku teklo z nosu, ale bez teplot a hrozného kašle...grilovalo se a my se chystali na dovolenou v Českém Krumlově....tak jsme se loučili i s Michalkou, která se pomalu chystala s babičkou Lyduškou a dědou Pepou do Maďarska...ještě pobalit pár věcí a bylo....sekali jsme i trávu a mě naskočila rýma...chjo..

....od tety Martiny dostala kolečko s bábovkama a tak jej konečně mohla vyzkouošet :-D...

 
...a třešně začaly červenat...
 
...když Elenka usla, začali jsme pomalinku balit a těšit se na naši kraťounkou dovolenou....

Žádné komentáře:

Okomentovat