sobota 14. června 2014

Lipno...v korunách stromů...

...těšili jsme se a povedlo se....krásný výlet v Lipně...a já? ...Překonala jsem strach z výšek, držela se Elenky s Mílou v zádech a dala jsem to...opravdu jsem byla v korunách stromů....




...v průběhu stezky byly různé zajímavé atrakce, kde si každý může dle svého gusta ozkoušet svou odvahu a zvýšit adrenalin, ale abych byla objektivní...pro někoho pohodička, zatím co já si to nechala raději ujít :-D...
 







 




...postupně jsme se dostávali výš a výš...






...a když se zastavíte na místě...zjistíte, že se vše tak trošku hýbe...a to byl můj největší boj...nakonec jsem se nazastavovala a šla pořád...


...až sjem došli úplně nahoru...stálo to za to.....nádhera a nádhera...:-)

...stezka z vrchu...

...a když jsme sešli k tobogánu, narazila jsem na staré dobré přátelé...Terezku s rodinkou...kam až člověk musí dojít aby potkal své téměř sousedy...:-D



...když jsme se vrátili dolu...měli jsme ještě dost času a tak jsem se vyblbli s holčičkami na hřišti....

...a také tatínkové, měla jsem pocit, že mají holky v náručí jen jako záminku :-DDDD....


...ještě fotečky do rodinného alba :-)....






..pak jsme se vydali na obídek k bobové dráze....mě to nedalo a tak jsme s PJjem vyrazili alespoň na jednu jízdu...bylo hodně lidí, takže pomalou...ale taky dobrý :-D....


...V Českém Krumlově jsme se vydali na prochajdu směrek k druhé straně města...




...došli jsme ke krásnému parku s hřištěm téměř v podzámčí...











...a večer jsem si na Mirdovo zahrádce v kopci...s nádherným výhledem ugrilovali výbornou večeři....




Žádné komentáře:

Okomentovat