čtvrtek 6. června 2013

Den D....Milánkovi ♥

...patřil nám všem, přátelům, rodině....prostě nejbližším...
 
 
...hned ráno jsme se zastavili u Páji na návštěvě, když jsme jeli z drobného nákupu, chtěla jsem pojistit autiko a ještě se pokusit ji přemluvit k účasti na oslavě, ale bohužel nemohla....snad to vyjde jindy, ale taky mi chybí...je to má dlouholetá kamarádka a když jsem se dostěhovala z Prahy, bohužel jsme se přestaly tak často vídat....ale zážitků máme na několik knížek :-)...mno nic méně se Pája stále pokouší zhubnout........
 
 .....ještě teď si pamatuji její největší (spíše můj největší ) šlágr v dietách....a to tzv.mléková dieta....spočívala v tom, že první den pijete jen mléko, druhý den, už i jeden tvaroh, nebo žervé ...pak bylo možné zase jiný sýr...a tak to nějak šlo....jenže Pája začala první den se sklenicí mléka a večer mi už volala, že snědla čokoládu :-)...jezdily jsme společně do práce a když jsem ji viděla zase pít sklenici mléka i po týdnu, tak jsem se ji tehdy zeptala...to jako musíš pít mléko každý den ráno? a Pája mi po týdnu tohoto vjemu, odvětila...... ne Ivís, jen ten první den.....zarazilo mě to, pak jsem se na ni otočila....a rozesmály jsme se jako malé holky....Pája začínala mlékovou dietu každý den....ale nikdy ji nedokončila :-)))))...respektive dokončila ještě ten samý den :-))))
 
.....a jak se tak pokouší....má doma i novinku...běhací pás....Míla samozřejmě vyzkoušel...jak jinak....a přitom nám povídal a povídal :-) byl roztomilý....
 
 







....protože dnes byla oslava Milánka narozenin také s mou rodinou....pozvali jsme si rovnou i přátele...bylo krásně, nepršelo a bylo teploučko..... Michalce přišly kamarádky a hned vyzkoušeli nově postavenou houpačku...musím podotknout, že je to Míli práce, nechtěl nechat holky na holičkách :-)))... bylo ideální počásko na grilování....mňam...mám tento styl kuchyně ráda, hlavně krkovičku a bůček....jojo jsem masožravec :-)....









                       






                    


 ...bylo opravdu nádherně a já se cítila spokojeně.....všichni si společně povídali a Elenka měla zase jeden z mazlících dnů :-), dokonce dostala od babičky Aranelky a dědy Pepi jídelní židličku, a jak moje maminka napsala....kdo má židli, ten bydlí....jen když tak přemýšlím...my už jich máme vlastně 5....a kdopak bude ten pátý :-DDD....už ani ve snu, Špumanté vyroste a jídelní židlička poputuje dál :-DDD

2 komentáře:

  1. Hele...nikdy neříkej nikdy...i to říká babička Aranel :oDDDD
    Oslava byla moc prima, užili jsme si všichni. A byl to moc dobrý nápad pozvat nejen rodinu ale i přátelé !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám z toho radost, pro mě je důležité aby jste se všichni znali, alespoň takhle jednou za čas je to moc prima....mám z oslavy velkou radost, myslím,že všichni byli spokojeni :-*

    OdpovědětVymazat