středa 5. června 2013

Práce....

.....alespoň jsem neseděla doma :-)))... 

...přesně tak, včera večer nám zavolal jeden kluk, že nemůže s Mílou do práce....a jak to tak bývá, bohužel jsme nesehnali náhradu....a nakonec to ani nevadilo, jela jsem já se Špumanté :-).....vstávali jsme už v 5 ráno a oba jsme měli dobrou náladu a úsměvy na rtech....protože nás probudilo nádherné azurové nebe...ani kapka vody, ani jeden mráček.....nádherné ráno :-) Michalka ještě spinkala a měla domluvený odjezd s Kubovo rodiči, kteří vozí Terezku (vnučku) také do školy....podívejte jak krásné ráno to bylo ♥




 
 
 
....a hurá do práce,Elenka spinkala a já se vrhla s plnou vervou do práce...pak ještě telefon s maminkou....a hnedle bylo veselo :-) protože jsme věděli, že druhý den nás čeká další oslava :-)....








....čas utíkal a utíkal....a mě čekala jízda zpět do Drahou.....za naší Michalkou...měla totiž šnečí představení a to jsme nesměly s Elenkou chybět...bylo moc krásné a já jsem zase mohla být na svou velkou slečnu pyšná...dostala i pochvalu od paní učitelky....









 


 
...Elenka byla jako vždy středem zájmu Michalčiných kamarádek a tak se pyšnila i Michalka :-D...přišla se na ni podívat i její třídní učitelka a sdělila Michalce, že má moc krásnou a sympatickou sestřičku....mno co myslíte, Miška byla šťastná a autorita paní učitelky byla zase na tom správném místě a dokonce už nosíme zase jedničky :-D a objevila se i velká snaha opravit si hrozící dvojky na vysvědčení....

Žádné komentáře:

Okomentovat