pátek 28. června 2013

Reko.......

Pročpak nepíšu? ....protože začátkem prázdnin pohltila naše bytí .....rekonstrukce.... přesněji neplánovaná rekonstrukce, která se začala realizovat pouhým slovíčkem ANO...totiž plánovaná byla pouze příčka v obýváku, ale nakonec, jak říká moje maminka "jakmile jednou kopneš"......rozhodla jsem se alespoň přidat fotografie.....jak šel čas s námi po celou dobu mé blogařské nečinnosti :-)))

21.6.2013....jako každý třetí pátek v měsíci, i tento jsme měli stánek a trávili jsem jej prací. Vždy se moc těším, je tam legrace a fajn lidi. Dokonce se za mnou přijela podívat moje dlouholetá kamarádka Pavlínka. Poseděly jsme i s Elenkou na studené limonádě :-)



 



















 
 
22.6.2013....oslava narozenin 60tin....přátelé Milanovo rodičů slavili narozeniny a všichni jsme byli zváni, oslava se konala na malinkém zámečku, kde žijí. Velmi krásné a klidné místo. S Mílou jsme si udělali krásnou procházku po okolí :-)


 






28.6.2013...konec školního roku...jupíííí, Michalka měla jen jednu z obávaných dvou dvojek....nádherně mě překvapila a nejen mě....je to naše šikule :-*...dokonce jsme se dostali i na návštěvu mých neteřiček Lucinky a Nikolky



...den po té...odjezd na tábor...jeli jsme všichni...Miška Elenka, Míla já i můj bývalý manžel (tatínek Michalky :-) )...nežiji v pohádce....jen jak říká Honza....máme to mezi sebou vyřešené, tak si můžeme dovolit být k sobě hodní :-)...






...každý z nás máme svůj život, svou cestu a navždy podporu jeden v druhém, což je velmi důležité pro naší Michalku a čistotu přátelského vztahu....


....s Mílou máme krásný vztah a především nás má všechny rád a je pro mě Muž č.1... 


:-*...a protože rekonstrujeme, Dita s Nelinkou nám umožnila na několik dní bydlet u nich doma....takže holky....velké díky :-*


1.7.2013.....akce reko začala...postupně jsme stěhovali věci z baráčku a pokrývali všemožně igelitem :-)

...a jak to tak bývá, když už děláme schody, musíme vyřešit i koupelnu....a tohle je naše vana, jupí...zatím co si mí rodiče lebedí ve sprše...já zasejc ve vaně :-)




...tohle je poslední pohled na naše staré schody a dokonce na vybouranou příčku do obýváku...uuuuf, děda M.P. říkává...tak tady nezůstane kámen na kameni :-)...aaaaa opravdu nezůstal :-)¨



....ještě jsem navařila chlapům, nabalila věci, cestovní postýlku a už jsem si to pelášila na relaxační pobyt...u našich je vždycky dobře :-*....johooooo....




...dorazil se za námi podívat i můj bráška Tom...



6.7.2013....jelikož jsme si ten nádherný pobyt u rodičů mohly ještě prodloužit, Honza vyzvedával Mišku na táboře a přivezl mi ji k našim....Michalka přijela pomalovaná, unavená a plná zážitků z tábora...chvilku se s námi vítala a povídala....pak hned usla a spala až do druhého dne....






8.7.2013...vrátila jsem se do Drahou, chytila se lopaty a zadělávali jsme beton na schody...byli jsme po celou dobu všichni šikovní...zdolali jsme také hodně neduhů....např. když vám zedník slíbí že přijde a zůstane v hospodě až do večera, nebo když přijedu, letím se podívat na obloženou koupelnu a odcházím se slzami v očích, protože jen ignorant může vytvořit tančící mozaiku a nalepit dlažbu na přeskáčku, ikdyž jsou léta na dlažbě jasně znázorněna...., ale i tak se našli jiní, kteří makali a pomáhali ve svém volnu jako Pepa a Karel....nebo když už jsme byli max.zoufalí, protože zedník na schody prostě nepřišel... tak děda Pepa nelenil a přijel do Drahou nahradit zedníka a pomoci Mílovi vyměřit schody.... nebo když jiný posedával v hospodě, tak Gabči přítel Tom pomáhal místo kafíčka na zahradě svářet, pak Kuba soused s elektrikou a nakonec i náš soused nám dokázal obložit rovně koupelnu a položit dlažbu jak má být....byla to neskutečná zkušenost.....a upřímně...až budu zase někdy rekonstruovat...tak jako milionář a zaplatím si jak firmu, tak i dozor....všem kdo jste nám pomohli...OHROMNÉ DÍKY...a těším se na chvíle, kdy oslovíte i nás...a my vždy rádi pomůžeme vám :-)

 
 


 
 
PS:...jakmile budu opět mít chvilku....přidám další a další :-).....naše reko se totiž tak trošku natahuje a natahuje...když už bordel, tak vše při jednom :-)... 

8 komentářů:

  1. Spumante i Miška přes REKO jsou stejně nej holčičky a doma to budete mít určitě nejkrásnější!Jo... je boží poznat,že existují přátelé ,co pomohou v nouzi!Už se těším na fotečky,konečné REKO!A mávám a zdravím a posílám pusu té malé sladké princezničce,usmáté!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkujeme, REKo ještě pokračuje...děláme postupně a pomalinku...za běhu, ale určitě fotografie přidám :-)Také máváme a pápáme i za Špumanté..:-)

      Vymazat
  2. No to je paráda...zvládla jsi popsat hektické dny plné reko akcí...a ještě ´budou, vím to. Přeju pohodové dny, ty Honza, Míla samozřejmě holky jste úžasní lidé, zvládnete to :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminko děkujeme a těším se až se uvidíme, pusu :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ajko děkuju...mno snažila jsem se :-)Ale je toho tolik, že kniha nestači :-D

      Vymazat
  4. Jsme rádi, že jsme mohli přidat ruku k dílu... Já třeba kontrolovala, zda to dělaj pořádně :-D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno my děkujeme...však já jsem hnedle v dalším povídání vložila i důkaz :-)Jste šikovní :-*

      Vymazat