úterý 27. května 2014

A začalo pršet...

...ráno jela Michalka autobusem...prý mami v pohodě...já pojedu busem...já na to OKá...ještě šupšup svačinu a vyrazila....drobná kontrola telefonem a vrhla jsem se na přípravu snídaně....celé ráno bylo zatažené...hlásili déšť a nic...dodělala jsem s Eelnkou sněhové koule z papíru a zaházely jsme sněhuláka, kterého jsem "postavila už předešlé ráno :-) Ještě čeká na vybarvení..."
 
 
 
 
.....stále ani kapka deště, tak jsme se sťukli s Kájou a vydali se s Toníčkem a Elenkou na prochajdu směrem k hřišti...snad za mě budou vyprávět fotografie...
 
 
....oba mají krísné období, začínají mluvit, opakovat, rošťačit...a hlavně..už se vnímají a dokonce si i spolu vyhrají...ne dlouho, ale pěknou chvilku už jo...jen je nesmíme rušit, to pak začnou rošťačit....jakobychom jim naší kontrolou připomněli, že nás musí přeci jen ještě pozlobit.....♥
 

...odpoledne začalo lít jako z konve....Kája se za námi pak ještě odpoledne zastavila na chvilku...která se nám protáhla na delší dobu, ale to zase nevydržel Kuba a tak se za námi zastavil také...na kávičku, zato nám přinesl bilou barvu na dřevo, abychom mohli nabarvit dřevěný strop na bílo :-D....

...musela jsem si vyfotit na pámátku, jak kluci sedí se sněhulákem u stolu :-D...nedalo se prostě odolat...
 
....pak jsme se vydali na nákup do Hornbachu :-) pro potřebné a já si udělala radost Ibiškem...jj mám Ibišky ráda....mají nádherné květy :-)...den utekl jako voda...a všichni jsme usínali za chodu....příjemnou únavou...
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat