sobota 10. května 2014

Oslavička...

....ráno jsme vstali odpočatí a během chvíle jsme běhali po baráčku a potkávali se v koupelně :-)...chystali jsme se na dnešní oslavu narozenin dědy Milana K....bylo příjemné počasí a čas nám ukazoval...že máme co dělat, abychom stihli včas přijet :-)....po cestě ještě pro Michalku a užuž jsme si to mířili směr HP...

...dort trošku jinak :-)...


...naše malé sluníčko si jen tak zkoumalo okolí....a kamínky...vděčná zábava pro děti....



...Michalka si dala na přípitek limonádu a užívala si strejdy..... Květu s Martinem...s Mílou společně hráli i fotbálek....dali jsme si řízečky s kaší a poseděli na zahrádce....při odjezdu jsme dostali kytičky a vyrazili směr Drahou...bylo mi dobře, konečně jsem si i více popovídala s Martinem...jak jsou děti, není moc 
času....ale dnes se našel :-) a jsem za to moc ráda....mám oba své bráchy ráda...Martina teď čeká maturita...tak držím všechny palečky co mám....


...nepobyli jsme dlouho....protože nás doma čekalo grilčo s Martinou, Romanem a holkami...příjemný večer v kruhu rodinném :-)...Miška s námi ještě pobyla a pak jela k tatínkovi....jak moc mi chybí...těším se až se vrátí...♥



Žádné komentáře:

Okomentovat