pondělí 26. května 2014

Překvapení...bazén....tvoření......

....dnes se mi nechtělo z pelechu....ale i Michalka už nevydržela a přišla si pro mě :-)....co se týče školy, je zodpovědná a někdy až nadmíru...jsem moc ráda, ale vrátím se k dnešnímu dni...
 
...takže mě vytáhla z postele a začaly jsme se všechny chystat na cestu do školy...Míšku jsme odvezly...samozřejmě v čas a po cestě nakoupily nějaké pečivo apd....Elenka si dnes krásně hrála....poseděli jsme s babičkou Helenkou a navařily dobré obídky...volal Míla, že přijede na oběd...tak jsme se těšily :-)....dorazil jak slíbil a tak jsme si s naším tatínkem užily krásné poledne...prošli jsme se s kočárkem, uspaly Elenku a najednou byl čas odjezdu...dal mi pusu...mávnul rukou na pozdrav a už si to pelášil pryč...já si sedla na gauč a začala přemýšlet nad přípravami na den dětí....popadla jsem kartony a začala kreslit...nejprve motivy na PUZZLE....najednou se otevřely dveře a vešla Michalka...říkám si, přijela moc brzy...přivítaly jsme se a za ní se vynořila slunečnice a za ní Míla...koukala jsem jako bych viděla ducha....nebyla jsem schopná mluvit....vždyť to bylo sotva 20min. co odjel...a.a.a.a...
 
....tak to shrnu...Mílu a kolegy v práci propustili brzy domů...a jelikož mě chtěl překvapit...odjel pro Mišku do školy a pro kytičku, aby my rozzářil úsměv na tváři...povedlo se...je úžasným mužem...miluji ho mooooc ♥
 
...co s načatým dnem....co jiného než BAZÉN...Miška skákala radostí snad dva metry vysoko..a bylo rozhodnuto...:-) šli jsme všichni ven a začali měnit plachtu a napouštět vodu...:-)





... po krásném dni jsem se s plnou vervou a dobrou náladou vrhla na přípravy...i Michalka před spaním popadla pastelky a začala vybarvovat...moc se těším na celou akci...mohu už prozradit, že téma bude zima...:-)...velmi se mi tento nápad líbí a myslím, že děti budou nadšení :-)....


Žádné komentáře:

Okomentovat