čtvrtek 1. května 2014

Lásky čas...

.....krásné ráno, sluníčko nám nakukovalo oknem a rozsvítilo celý dům...

....ráno jsme vstali všichni s úsměvem na rtech, Milánek nemusel do práce, Michalka byla u kamarádky.... dorazily společně o něco později....během pár vteřin než jsem řekla cokoliv......už mě Míla držel v náručí a vyběhl se mnou na zahradu....trošku se zarazil, protože třešeň byl už odkvetlá :-D....ale nedal se....zamířil pod kvetoucí jabloň a dostala jsem tu nejsladší prvomájovou PUSU ♥.....během chvilky mě vystřídala Elenka....:-) utíkala jsem bosá pro foťák, abych si je mohla zvěčnit :-)


...za to holky...nuda nedala na sebe dlouho čekat a tak jsme je naložili do auta a odvezli do kina....a jak byly spokojené...pak jsme se jeli podívat na dědovo a babičky byteček....během cesty nás stihla přímo dešťová smršť....jeli jsme opatrně a Elenka se krásně a dlouze vyspinkala :-)....





...miluji je všechny, jsou to moje prvomájové lásky ♥....

Žádné komentáře:

Okomentovat