pátek 1. srpna 2014

Děkuju...

...s Michalkou jsem měla poslední den před odjezdem na tábor...bylo to kolečko...doktorka, balení a rychlý nákup chybějících věcí....večer před tím se potkal nápad s nápadem....a užuž jsme se mohly těšit na Gabču s holkami :-)....poseděly jsme, učily se a něco drobného pojedly :-D

....Miška s Lucinkou ještě pospávaly, zatím co venku už naše Káčka pobíhaly a já si plnohodnotně užívala svého úžasného dárku k narozeninám ♥ od Gabči....Elenka byla ve svém živlu...a protože rostou zoubky, pokňourávala...byl to krásný den...postupně jsem balila Michalku a dotahovala vše potřebné...



..........když nám Lucinka a Gabča s Káčkama odjely, volal Honza, že si Michalku vyzvedne později, bohužel musel být v práci o dvě hodiny déle......Milánek dorazil z práce a pustil se do usazování pískoviště :-)....


.....a jak mu to šlo....puntikaté pískoviště...nápad byl Káji...ještě jsem si pohrávala s myšlenkou hvězdiček...ale nakonec jsem vzala skleničku do ruky a puntíky byly na světě :-)....


....a takhle to u  nás na zahradě sluší i klouzačce a houpačkám :-)....myslím, že se u nás vyblbnou jak malí tak velcí ♥.....
 



....v podvečer jsme se vydali s Milánkem a holkama za Mončou na čaj, abychom mohli odvézt slíbenou hlínu do díry, která zbyla po klouzačce....slovo dalo slovo a už jsem si domu nesla malou dřevěnou lavičku...stačí obrousit a natřít....a užuž mají děti u pískovištěi i lavičku :-)....protože se u nás schází čím dál více dětí...a já to prostě jinak neumím :-)...tak jsem šťastná, že za pomoci přátel a mého úžasňáka Míli...můžeme dětem pomalýma krůčkama udělat aktivně hrácí část zahrady....



...večer dorazil Honza pro Michalku...rozloučili jsme se a já se vydala s Kájou na nákup do Globu...Míla dnes uspal Elenku sám...je šikovný ♥...

PS: večer mi ještě volal Honza a sdělil mi, že večer odešel náš Ferda...Michalčino morčátko....tak jsme měli trochu slzavé údolí....domluvili jsme se, že až Michalka odjede na tábor...uděláme mu u nás malý hrobeček ♥...

Žádné komentáře:

Okomentovat