úterý 19. srpna 2014

Plány neplány....

...bylo příjemné počasí a tak jsem se s Eelnkou vydala na procházku...nějak se nám procházka protáhla a tak jsem s naší špumanté zakotvila na dětském hřišti...skamarádila se tam s chlapečkem... 


...půjčila si křídy a kreslila a kreslila :-) hlavně srdíčka....Elenka začala milovat srdíčka...kdekoliv vidí srdíčko hned mi jej hlásí a ukazuje...má je tak ráda, že se je opravdu naučila i malovat :-)....
 

...tatínek byl dnes na střelbách a daleko...vydali jsme se ještě na fotbalové hřiště, kde Elenka vyfasovala hned fotbalový míč...dokonce jeden z fotbalistů se jí chvilku věnoval a ukazoval jak se kope....dala si oblíbený párek v rohlíku...také dostala od našeho hospodského Jarouška sladký pendrek...a byla spokojená...:-)
 
¨
...ale na večer jsme se nahrnuli domů....a těšily se na našeho tatínka....který nám přívezl fotografii z místa, kde byli na střelbách...:-)...
 

...večer se s nám spojila Michalka...byla spokojená a vyprávěla nám, jaká byla cesta, jak stanují a co dobrého si dávají...moc ráda jsem jí slyšela...přeci jen...byla moc daleko...když je u Honzy, je opravdu co by kamenem dohodil, chybí mi, ale mám ji za bukem...kdežto takhle......mno stýskalo se mi a moooc♥...
 
...a ještě jedna fotečka z dnešního dne na dětském hřišti....

1 komentář: