pondělí 11. srpna 2014

I dospělí si umí hrát....

...dnešek byl naprosto pohodový...a že jsme se pobavili....jednoduše jsme se vydali za Kájou a kubou a Toníkem ....
 

 
...a nejen nás popadla hravá nálada...:-D...Chalupíci jsou skvělí a pro každou legrandu...


...zatím co děti nás pozorovali z povzdálí a dám i krk na to, že občas nechápali...:-D


.....chlapi sobě ....

...tatínkové to rozjeli ve Velké stylu...a děti....raději jim dali prostor :-D...


 
....Toníček se snažil mi vysvětlovat, že tady žádní paparazzi nebudou a bastafidli...:-)))

...Elenka si v klídku užívala klouzačku....a pak jsme přišli na to proč je tak hodná....hmmmmm...
 
...ale tatínek to zmáknul na jedničku....
 

...Toník řídil maminku...:-D...


...pak si na to Toníček s Elenkou né jednou ťukli...


...a tak rodičové pokračovali...:-D....
 

...já toho naslibuji...a tak jsem slíbila, že tuto fotku sem nedám....ale...co dodat....i Míla řádil...a pak že se děti na rodičích tolik nepodepisují ♥....
 
 
...jen si nejsem jistá, zda jsem na mateřské více já a nebo Míla :-D....

Žádné komentáře:

Okomentovat