sobota 2. srpna 2014

Návštěva zo Slovenska....

....ráno jsem vstala a zatím co Míla a Elenka pospinkávali...skočila jsem do auta a vyrazila ještě s botama a telefonem za Michalkou...zapomněla si je a chyběly by jí na táboře...stačila jsem je ještě před tím, než Honza vezl Michalku na tábor. Rozloučili jsme se a já jela pro ty moje dva miláčky....už se oblékali a tak jsme vyrazili směr HP za mým sttrejdou Marianem a tetou Magdou....kde jsme se poprvé potkali s Filipkem...mým bratránkem...je úžasný, společenský a dokáže krásně rozveselit :-)....jsem moc ráda, že jsme se mohli vidět....Elenka byla knouravá a tak ji Milanek vzal k dědovi Pepovi podívat se na Nelynku a zároveň ji pohlídat....my jsme si zatím popovídali a Filipko mi pouštěl svoje hitovky...dokonce jsme vymysleli vlajku a zrealizovali ji :-)....
 
 
....po obědě jsme už museli domů, aby Elenka neplakala po cestě a mohla se vyspinkat....doma jsme ještě něco málo udělali a vydali se společně s Kájou a Toníkem na hřiště...♥
 

...už krásně se chytají za ruce....


Žádné komentáře:

Okomentovat