čtvrtek 17. července 2014

Domů....

...vstávali jsme ve 4 ráno s Elenkou na ranní mlíčko, dobalili zbytek a při rozloučení mi babička strčila do ruky balíček...bylo to velmi rychlé a za chodu...nechtělo se nám, ale bylo už na čase se vrátit...ještě nás babička s dědou zkoušeli přemluvit až do soboty, ale museli jsme....doma nás čekali na baráčku povinnosti a přátelé :-)..když jsme seděli v autě...Elenka opět usla a Michalka odpočívala...rozbalila jsem si balíček a vykoukl na mě zvoneček...krásný zdobený zvoneček, který mám oblíbený a nejraději z celé babiččiny sbírky...dojalo mě to...babička se krásně věnovala holkám...Mílovi a já byla takovou tou pomocnicí...ale tímhle mi vyrazila dech...usmála jsme se a věděla, že ať se kdykoliv cokoliv stane...já budu mít vždy tu pravou vzpomínku....předbíhám...ale určitě každý pochopí jak to myslím :-)....

...doma jsme přistáli v 8hod....vybalili si a přivítali se s Mílovo rodičemi, únava z nás čišila a tak jsme si po vybalování a takovém tom známém mumraji sedli a ještě si zavzpomínali...jakmile se Elenka poobědě probudila...přišel nás navštívit....Toníček...jojo to bylo radosti....dokonce si i poprvé sám vyzkoušel houpačku...a Elenka...ta laškovala a tetelila...koukla na slepičky, zkontrolovala Foxe, pomazlila dědu M.P., a babi Helenku....a s Toníkem si vyhráli až do večera...
 
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat