sobota 12. července 2014

Karlova studánka....

....ráno jsme vstali natěšení na výlet do krásné Karlovy studánky, připojil se k nám i strejda Luboš....miluji tohle místo, je tu krásně a hlavně klid...lidé tu nikdy nikam nespěchají...asi jako v každém lázeňském městečku :-)....určitě se sem ještě někdy podívám....
 
 
 
 
 

 
...ochutnávali jsme všichni pramen železité vody....někomu chutnal, někomu méně a někdo ihned chrlil nápady na podnikání :-D...
 








 

                                                                                            


...užívali jsme si krásnou procházku a nechali se nabíjet nádhernou všudy přítomnou a jedinečnou architekturou...zelení a sluníčkem, které se na nás smálo...





...zakoupili jsme pohledy a při zmrzlinovém mlsání jsme si povídali a dokonce i viděli přijíždějíc kolonu s nevěstou a ženichem...udělali si pár fotografií...a nabrali směr společného života ♥....



...s Miškou jsme se vzdálily k vodopádu...a pokoušeli se přejít říčku suchou nohou....povedlo se až Mílovi...zatím co my si pěkně vymáchaly nohy...
 






 
...Michalka už byla značně znavená a tak jsme naskákali do auta a vyrazili směr úžasný obídek u tety Vlastičky...
 


..po obídku jsme si s Elenkou a Miškou natrhaly maliny a pár lesních jahůdek do hrnečku, který jsem si přivezla jako vzpomínku na Karlovu studánku....nakonec jsem vše snědla já :-) holky moc tomuto ovoci neholdují...


 
 
 
...odpoledne jsme se vydali na oslavu Románka, syna Mílovo sestřenice Máji....bylo tam krásně, veselo a samé dobroty....


...slovo dalo slovo, klíče od auta přistály v mé kapse a Míla se pustil do panáčků s dědečkem a bratránkem Jirkou....jj přidal se i druhý strejda Zdenda...mě bylo jasné, že jízda zpět bude veselá....a taky byla :-D...
 


 
....
 

...Jirka je hasič...a tak z ničeho nic mu přišla zpráva...vyskočil a utíkal co mu nohy stačily....my za ním vyrazili autem a zastihli ho až v hasičárně...kluci byli na výjezdu a Jirka držel stráž u druhého auta, kdyby bylo potřeba....tak jsme mu zkrátili chvilku čekání....:-D...

  
...po cestě domů, jsme zastavili na jednom místečku, kde byl vidět Praděd...nedalo se odolat...zapadalo sluníčko....a každou minutu se měnila scenerie a barevná kompozice....nádhera...musela jsem mít památku...kousek toho romantického pohledu...
 


....byl to dlouhý den...všichni jsme byli unavení...holky i já jsme se těšili za tetou a strejdou...kde jsme po uspání holčiček s Milánkem poseděli a i já jsem si dala Malého panáčka...to se spinkalo...hmmm...


Žádné komentáře:

Okomentovat