pondělí 14. července 2014

Koupák...

...lenivě...zato odpočatě jsme všichni vylezli z postele...a sešli na snídani u jednoho stolu :-)....chtěli jsme se podívat do města a po obědě a odpoledním spánku na koupaliště....takhle nějak jsem vypadala po probuzení....:-D
 
 
....vydali jsme se na drobný nákup a procházku po městě....
 

 
...vyfotila jsem si chodník...protože po něm jsem tu nejvíce nachodila, jako mlaďounká slečna se švihadlem, plavkami a ručníkem, zmrzlinou, míčem...nebo jen tak......ač mě kroky vedly kam chtěly...vždy jsem šla přes tuto cestu....(mým snem je vydat se do mého rodného městečka...snad čas a možnosti budou...podívat se do Martina a zavzpomínat si na své nádherné dětství u mé babičky.....ale to jsou plány, sice už několik let...ale věřím, že se mi splní...:-).....ale i tady mám nádherné a nezapomenutelné vzpomínky na dětství u babičky z Moravy :-)
 
 
 ...nakupování si užívala i naše malá Špumanté....Michalka ji vytáhla na letadlo..."mamíííí Elenka tam moc che...máš dvacku?"...Měla jsem a za nedlouho i další dvě, které nám dal tatínek...a Elenka lítala a lítala pod taktovkou své starší sestřičky Michalky, zatím co my jsme v klidu nakoupili :-)...


 ....šupejdili jsme na oběd...a pak jsme se ponořili všichni do nádherného odpoledního spánku...jakmile jsem se probrala, Michalka už nafukovala Elence kruh, který našel děda....a vydali jsme se na koupaliště, kde jsme řádili až do večera....

...po návratu jsme vzali holky na hřiště, aby si ještě pohrály a daly zmrzlinu...bylo nám krásně...odpočatě a spokojeně....už dlouho jsme potřebovali klid...
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat