pondělí 28. července 2014

Pískoviště...

..dnes ráno jsem jela na úřad v Berouně zažádat o novou občanku...páč jsem si změnila trvalé bydliště :-)....babička Helenka jela se mnou aby mi mohla pohlídat Elenku u její kamarádky Drahušky...jelikož jsem byla online objednaná...trvalo to opravdu cca 5min. ....když přijel Míla z práce....začalo pršet...a my jsme se pustili do sestavování pískoviště....dokonce se na nás přiskočilo podívat saranče...



...i Elence to šlo od ruky :-)....pracovali s tatínkem, dokud to nebylo smontované...
 




....večer jsme se zastavili u Monči...slovo dalo slovo...a Monča nám dala klouzačku po Barunce....a já se domluvila s Barunkou, že ji vezmu s Michalkou na nákupy a vyberou si něco hezkého na sebe...když tedy ta tetka za klouzačku nic nechtěla...zlobí...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat