středa 23. července 2014

Holčičí dny pokračují :-)...

...holky za mnou přišly, že se domluvily na přespání...a tak se i stalo...ráno jsem je ještě spící opustila a vydala se s Elenkou Toníkem a Kájou na nákupy....zatím co ty starší doma pospávaly a užívaly prázdninové pohodičky :-))) S Michalkou jsme se nasmály, když mi připomněla, jak moc jsem chtěla aby spala ráno aaaaž do 10hod., protože Miška byla vždy ranní ptáče...a teď, když už to tak je...tak mám druhé ranní ptáče...Elenku...celé to okomentovala..nojono maminko, tak teď už si zase dalších deset let nepospíš :-DDD...miluji je, holky moje zlaté ♥...
 
...Elenka a Toník se naučili chodit spolu za ruce...jsou boží ♥.....
 

....po nákupech jsem udělala pozdní snídani...najednou za námi přiběhne Niky...překvapení...domlouváme se a také u nás zůstává a dokonce na dvě noci...Martina a babi Helenka přivezly pro všechny Mekáče k obědu a bylo....holky se mi pak načesaly a namalovaly...a lítaly po zahradě za doprovodu Elenky....bylo další "velké focení"...užily jsme si to všichni....
 




...jojo mekáč...to vždycky zabere :-D....





....nabité energií řádily a řádily....chvilku se pohrály s Elenkou a dokonce mi i pomáhaly...byly hodné ♥





...den utíkal jako voda a dokonce za námi přišla Kája s Toníkem....to bylo veselí na starém bělidle :-D...
 


Žádné komentáře:

Okomentovat