sobota 26. července 2014

Rodina...

...ráno jsme vstali...nasnídali se a než jsem pokecala s bráškou Martinem, který se chystal jako vedoucí na tábor.....děda M.K. s Milánkem dali hlavy dohromady a naměřili si pískoviště ze starých trámů....jojo není nad dřevo...v tom plastovém nám hnil písek, protože když napršelo...voda neměla jak odtékat....a když jsme byli na dovolené....hmmm, tak nic moc :-( a to jsme měli i plachtu.....
 
...pak jsme se vydali za mamčou a dědou Pepou....a za Nelynkou...babička Lyduška nasmažila výborné řízečky a brambůrky....přímo jsme se kutáleli a cpaly...jak to bylo dobré :-)...jj pak jsem se vyvalili a než jsme vyrazili domů...tak jsme i porelaxovali....když jsem viděla Nelynku...bylo mi ouzko....Nelynka...jak říkáme naše malá Maďarka...je vždy plná temperamentu...a ted......je mi jí líto, měla vyhřezlou plotýnku...bohužel jsem se setkala i s názorem..utratit...což šokovalo víc než překvapilo...naši naštěstí zvolili cestu operace a trpělivosti...vzdali se dovolené a věnují se Nelynce 24hod.denně, Nelynka nemůže zatím na zadní a tak i čůrání probíhá jako u miminka...vážím si jejich odhodlanosti a lásky....díky bohu, že jsou takoví ♥....
 
 
...odpoledne jsme přijeli domů a pak rovnou směr k Janatíků na naší rodinkovou Grilbabypárty....byly tam i Chalupíci a tak jsme poseděli, vykoupali se v bazénu a dali do nosu :-)....byl to příjemný den....:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat