čtvrtek 24. července 2014

Veselo jo veselo....

...ráno holky vstávaly až někdy v pozdějším dopoledni...přidala se k nám i Anetka a hnedle bylo ještě více veselo....poklidila jsem, babi udělala oběd a pak holky začaly dělat slíbené CupCaky...dnes jsme měli i příjemnou návštěvu Andrejky s rodinkou a Káji s Toníkem....nepobyli moc dlouho, ale bylo tu najednou hoooodně dětí...a bylo to super....sice jsem musela odbíhat za staršími dětmi, ale i tak jsem byla šťastná, že všichni dorazili...:-)
 
....blížil se večer a Baruška už chtěla domů, Nikolka v nestřeženém okamžiku zaběhla za dědou a volala Martině, že chce taky domů...bohužel nechce spinkat mimo domov, al i tak pobyla s námi déle než jsme v prvním momentu doufali...pojali jsme to jako trénink na tábor, kam pojedou s Michalkou :-D...Michalka se ještě rozhoupala na poslední chvíli a vydala se za Baruškou s Anetkou na hřiště....vrátila se unavená, ale i přes to mi pomohla nazdobit dortíky....ráno ji chtěla Martina vzít do Konopiště a tak jsme se s Mílou domluvili, že vyrazíme za mým tátou a pak za mamkou...podívat se za Nelynkou...jak se má a jak vše zvládají...Michalku si měl vyzvednout totiž tatínek a tak nám vše zapadlo jako puzzle...:-)


...s úklidem jsem skončila v 1:00 ráno...padla za vlast do postele a funěla jako medvěd :-D....

Žádné komentáře:

Okomentovat