čtvrtek 11. dubna 2013

A zase ty TUČŇÁCI..

ano ano, je to již několik let....raději už nepočítám....čili několik let to už je....
 
....bylo první myšlenkou, která mě napadla, když za mnou Michalka přišla a zeptala se na zvíře které mám nejraději. Dlouho jsem přemýšlela a odvětila jsem, že bohužel od jejího narození, není žádné zvíře, které bych měla nejraději (jak to správně vysvětlit, prostě tak nějak má láska byla polapená mou krásnou holčičkou...a zvířátka šla stranou...vlastně ani tak stranou...ale mám už je jen ráda a není žádné, které bych měla nejraději)...Miška se zarazila a čekala.... po chvilce jsem se na ní otočila a řekla, nejraději jsem měla Tučňáky.... jak jsem mohla zapomenout !!!.... Miška se na mě nevěřícně podívala " to jako fakt?" a já  na to "ano, to jako fakt"...pak jsme si sedly a povídaly si o tom jak moc jsem je měla ráda, co o nich vím, a také jak u mě bydlely v různých podobách...např. na závěsu ve sprchovým koutu, jako podložka k záchodu, jako zapalovač, čajová souprava, na skleničkách a váze, jako sošky, nebo pouzdro na mobil...apd...bylo jich hoooodně...co jsem toho nasbírala, ani nevím kde to všechno dnes je :-)........dříve to nebylo jako dnes, sehnat něco s motivem tučňáka, bylo tehdy velmi náročné :-D....
 
...ale vrátím se k Mišce :-)...po našem povídání šla spinkat...ani bych se nějak nad naším rozhovorem nepozastavila a nepsala do blogu.....jen bych si řekla, ty jo, to bylo milé takhle zavzpomínat...jenže co se nestalo......uběhlo asi 14dní a Miška mi ze školy vesele podává slohový sešit se slovy " mami díky, mám za jedna, super, podíííívej" já se usmála, protože Michalka píše moc krásné slohy a já je velmi ráda čtu...i několikrát po sobě .-)


 
Co dodat ....snad jen, Miška psala z paměti (z toho co jí tetička Wiki poradila) a .....
....viz.níže....




............komu by neukápla slza štěstí.... :-DDD

4 komentáře:

  1. Už se těším na Mišky blog,roste z ní spisovatelka!Moc hezky napsané,je vidět,že se pomamila a pobabila....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko dekujeme, prala bych si aby ji to bavilo co nejdele:-)

      Vymazat
  2. To je nádhera, početli jsme si s dědou :o)
    a k tučňákům...ještě také sněhová koule s tučňákem :oD

    OdpovědětVymazat
  3. Pravda i snehovou kouli.....toho bylo viď:-)

    OdpovědětVymazat