středa 3. dubna 2013

Přípravy a Velikonoce...

     Každým rokem.....co žiji v Rudné, znám holky z Drahou a jsem dobrovolnou hasičkou (přesněji proudnice pravého toku) také v Drahou.....se zde pořádá Velikonoční jarmark. Každý rok s Kájou (která je strojníkem u SDH) pečeme hokuspokus nádivku a máme kreativní koutek pro děti, kde si mohou malovat, tvořit, korálkovat apd....jeeeenže máme obě miminko a tak jsem letos pekly jen nádivku. Jelikož se Jarmark pořádal v den našeho focení s rodinkami u Gabro, tak jsme celou událost nestihli.....ale zato jsme si užívali focení a návštěvu mojí maminky, která se přišla na nás podívat (děda Pepa bohužel nemohl za námi odrazit, je nemocný, tak ho alespoň takhle moc moc pozdravujeme a už se nám po vás moc stýská...)........
.....na Velikonočním jarmarku hrajeme s celým týmem SDH rychlo nazkoušené divadlo a tím bavíme děti i dospěláky. Letos jsme se s Kájou nezúčastnily, přesto sem přidám fotografie, protože představení Labutího jezera v podání SDH je úžasným zážitkem....

.....je to jeden z těch důvodů proč to tady mám ráda.......

 
 
    To byla menší kulturní vložka na začátek :-). Jak už jsem psala užila jsem si i přípravy Velikonoc. S Kájou jsme pekly nádivku. Pomalu jsem finišovala i s výzdobou a řízky také voněly po baráčku. Hlídali jsme Nikolku a tak jsme s holkami řádily s barvičkami, ale stejně je uchvátil více počítač a pohádky....  
 
 
Naše nádivka :-) 
 
 
   Miška mi také moc pomáhala...starala se o Elen, abych vše stíhala připravit, uklidit, nakoupit apd.....Když se vrátil Míla z práce domů, pomohl mi chystat balíčky pro všechny naše holky (Elenku, Michalku, Nikolku a Lucinku) ...........je to parta HIC :-).............pak jsme si spokojeně sedli a udělali si pohodlný a příjemný večer u filmu.....jednoduše jsme vypustili a relaxovali.....v neděli jsme se stihli ještě zastavit za mým taťkou, pak u Káji s Kubou a Velikonoce mohly vesele začít.....
 
 
 
Michalka s Elen :-*


 
 
......pro každého se nějaký ten zajíček najde, jen aby nás beránek nepokakal :-).....
 
     Velikonoční ráno začalo pěkným výpraskem od Míly, pak na nás zabouchal i děda M.P. s babičkou Helenkou a užuž jsem dostávala zase......děda je velký vtipálek a tak jsem dostala vařečkou :-D. Chvilku jsme poseděli a povídali si, malá Špumante lítala z náruče do náruče a zkoušela si i dáreček od babičky Aranelky a dědečka Pepy....(tričenka Elence moooc sluší :-*).....
 
 
.....i malá Špunate dostala trošičku vyšupáno :-*.....na fotce je s dědou M.P.

 
 
 
......Milanovo rodiče odjeli k Martině s rodinou a my se už natěšený chystali na velikonoční Křivoklát...(moc jsem se těšila, protože žiji v krásné vesničce, kde je spousta kluků, kteří by mě rááádi vypráskali, byla jsem ráda za únikový plán ;-) )....Káje přijela maminka, která dělá krásné keramické věci, každoročně navštěvuje i Velikonoční trhy na Křivoklátě, kde má svůj stánek a prodává. S Kájou a Kubou jsme se domluvili, že tam všichni dopoledne vyrazíme......bylo  nádherně, sluníčko se na nás smálo i po cestě a Elenka s Toníkem byli po celou dobu spinkálci :-*.....
 
 
Zatímco Milánek papal...já se starala...:-DDDDD




















     Nádvoří hradu bylo poseté stánky a dalo se sehnat cokoliv od srdíčka do kapsy, zeleného piva až po velmi známý a oblíbený Trdelník ( já mám raději oblíbenou klobásu...mňam)













 
 
   Vyfotila jsem si zákoutí......které mě nejvíce zaujalo.......v době, kdy jsme si s Kájou udělaly malou procházku po nádvoří a do galerky, kde měli samé dobrůtky a překrásné výtvory....aaaa protože Kája se se svou maminkou také později vzdálila, ponechaly stánek klukům, aby se o něj starali :-) Kluci měli zaparkované kočárky a prodávali co mohli :-))))))
 
 
 

 
 
 
   Po návštěvě a koupení pár "suverénů" , jak s oblibou říká Míla :-*, jsme si to namířili na nedalekou vyhlídku...a to už asi nechám mluvit fotografie, byla legrace....
 
 
 
 





 





 
 
O téhle fotografii Kája neví, protože si právě myslela, že ukazuji Mílovi jaké má na bundě lebky...ale ona je tam opravdu má z takových těch barevných nevím co....hmmm...




Když tady tak píšu, myšlenky mi pěkně lítají..... a chtěla bych také zmínit, že každý člověk někdy šlápne vedle a udělá životní karambol...a konkrétně já jsem na to odborník, několik jich už mám za sebou a jeden veliký se stal právě nedávno....bylo a je to stále těžké období, ale pracuji na sobě a mám se ráda, jsem šťastná, někdy uplakaná, lítostivá i veselá, ale mám úžasného přítele, nádherné a zdravé holčičky, oporu ve své velké rodině a přátelé, kteří nesoudí a fandí nám takovým jací jsme,....mám všechny moc ráda a je fajn, že někde existuje místo, kam mohu společné zážitky a postřehy zvěčnit...


 
Pro Káju a Kubu.....velikánské DÍKY :-*
 
 
 
.......jo a abych nezapomněla....mám doooooost velký nos :-D......
 
 
 
.......a taky suverény...každý má svého majitele, ale někteří suveréni ještě stále čekají na setkání......
 
 
 
        Po cestě domů jsme se zastavili ještě u Martiny s rodinou, dali s nimi kafe, čaj, popřáli hezké Velikonoce a mastili domů......uvědomila jsem si také, že nemám ráda umělé úsměvy, i já je občas dokážu a tak na tom budu pracovat, aby byly opravdové :-) a já o něco více asertivní :-)
 
 
 
návštěva u Martiny



 
 
 
I když v pozdějším čase, přeji vám všem krásné Velikonoce 2013 :-)
 
  
 

6 komentářů:

  1. Také nemám ráda umělé úsměvy... Hodně té jarní Lásky, rodinko... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..jojojo...jsou studené:-)...děkujeme Gabi ♥ I Vám hodně Lásky ♥♥♥♥

      Vymazat
  2. Ahoj, líbí se mi jak udržujete v obci tradice i Vánoční punčování vypadalo bezva. Už se těším, že se nějaké takové akce zůčastním. Kámoše máte také fajnový, tímto zdravím Káju a Kubu :o)
    Těším se na neděli a strašně závidím dědovi a babi z druhé strany, že můžou ňunískovat Elinku každý den. My se těšíme aspoň na neděli :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tradice jsou úžasné a hnedle jak zase nějaká bude, určitě přijeďte♥......poňuhňáte taky a častěji, hlavně aby jste byli oba zdraví a určitě s Elenkou také budu jezdit za vámi :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím ..je milé vidět "další generaci" :) blogerů. Známe se s mamčou. Moc ráda zajdu. Pohodově jste si to užívali a obě "malé ženy" rostou do krásy..hezky se mějte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Mijo, děkujeme....snažím se, přeci jen tu ještě pokulhávám a jak jsem psala...něco na tom blogování je :-)také moc ráda zavítám i k vám na blog, moc zdravíme :-)

      Vymazat