pátek 19. dubna 2013

Já můžu....

...jsem ženská za volantem a tak jsem si řekla, že můžu...
 
 


  .......Dnes jsem vezla babičku Helenku k zubnímu lékaři, neměla jsem co na práci a tak jsem hned ráno sbalila malinkou Špumante a vyrazily jsme na jízdu do Prahy....na jedno pražské sídliště...do Nových Butovic...jak už to bývá na velkých sídlištích, nebylo kde zaparkovat...babičku jsem vyložila u vchodu a se spící Elenkou hledala místo....inu našla jsem:-)))...a přímo v křižovatce, vím že se to nemá, ale tady parkují vždycky i ostatní...nevím jak vy, ale já jsem si pro konzultaci s přítelem na telefonu, vyfotila jak stojím a poslala mmskou Mílovi :-) Dělám to tak občas, když potřebuji radu :-)...Míla mi volal zpět, smějící se, že stojím špatně..............poradil mi, že mám korzovat a hledat místo....já ale vyčkala v autě :-)....nikde žádný policejní strážník...zůstala jsem klidná, tentokrát se vyplatilo.......... babička byla rychle ošetřená a po 15 minutách jsme odjely domů...






2 komentáře:

  1. johooo, to tedy :-)Jsem moc ráda, že jsem před rokem absolvovala autoškolu....taková svoboda ;-)

    OdpovědětVymazat