sobota 13. dubna 2013

Pátek.....

.........domácnost začala stagnovat a já taky......

.....přesto jsem našla pomocníky, kteří nelenili, dopumpovali mi šťávu a  po týdnu jsme zase pořádně uklidili :-)....a jak to bývá....s omluvenkou, že jsou ve školce vši, k nám přifrčela Martina a nechala tady Nikolku, hned po odjezdu Mišky do školy (mě lapila hrůza ze vší a hned jsem s Milanem prohledávali vlásky, jestli tam něco nemá) ...pak se chudák nevědomky najednou zúčastnila úklidu :-D Eelnka nám všem vesele fandila......


 
..................ještě než dorazila Miška ze školy, byla tady Martina znovu a tentokrát tady nechala i Lucinku, která nám předala informaci, že holky máme přivézt až v neděli na oslavu Martiny narozenin, na kterou jsme taky pozvaní...BUM...holky mám moc ráda, blbneme a vymýšlíme různé akce, ale bohužel si už snad ani nepamatuji, kdy jsem měla víkend jen já se svou rodinou a kdyby jen víkend....snad jen, kdybych chtěla více dětí, tak si je udělám přeci sama :-D....Nic méně, s holkami byla legrace a občas nějaké to poškorpení, ale to už u dětí bývá.....napadá mě...neznáte někdo klidnou oázu, kam se dá občas na pár dní ztratit, vydechnout a zase přijet nabitý :-)))))))))





















...děda M.P objevil na internetu skůtra a tak se vydali s Milanem pro něj do Kostelce nad Č.L.....uuuaaa v pátek odpoledne.....babička vzala Nikol s Lucinkou na dvě hodky na nákupy a mě se vrátila Miška, poseděly jsme, připravily jídlo a holky dorazily, všechny byly rády, že se vidí a hráli si dokud nepadly za vlast....tak jako my :-) Kluci, po cestě zjistili, že je na nového skůtra opravdu zima a tak jej vyložili u dědy M.K v garáži, dali si tam teplou kávičku...vrátili se domů autem :-DDD....a v pořádku....tzn. že na druhý den jsme měli o zábavu postaráno a naplánován výlet pro skůtra, Milan dodávkou a já osobákem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat