čtvrtek 11. dubna 2013

Elenka, Elenka, Michalka a Michalka...

...není to omyl, opravdu se dnes sešly nejen dvě Elenky, ale i dvě Michalky :-)...
 
....a já mám další rodinný příběh, který jsem slyšela poprvé od Milánka a pak od jeho rodičů...
 

 
 
 
...děda M.P. jakožto mladý muž se vydal se svým nejlepším kamarádem Jirkou na Moravu, kde se seznámili s babičkou Helenkou a její nejlepší kamarádkou Drahuškou...a jak to tak bývá...dva nejlepší kamarádi se zamilovali každý do jedné z nejlepších kamarádek...snad jsem to správně vystihla :-DDD....dlouho to netrvalo a přesněji po dvou měsících přišly žádosti o ruku a po měsíci hnedle byla společná svatba :-), protože se klukům nechtělo dojíždět na Moravu, tak si holky jednoduše vzali...pěkné :-)...z každého vztahu se narodili dvě děti... babičce a dědovi starší Martina (švagrová) a mladší Milan ( můj partner :-*), druhému páru mladší Jirka Š. a starší Míša Š. ....přeci jen roky ubíhaly...tož musím to tady nějak zkrátit :-)...Míše Š. se narodila před rokem Elenka (Elena) a nám před 4.měsíci Elenka (Elen)....
 
...dnes byl den, kdy jsme se setkali s Drahuškou, Míšou Š. a její dcerkou Elenkou :-)...bylo to velmi milé setkání......jsem moc ráda, že jsem mohla poznat další blízké ze strany Milana a poslouchat jejich zážitky a příhody, které společně prožívali.....a nejen v čase minulém, ale i z emocí při vyprávění bylo poznat, jak vše prožívají i dnes :-)
 
 
...došlo i na prohlížení albumů a také naše Michalka ukazovala Míše Š., jak se umí starat o Elenku...
 
 
 
.....já jsem si s Míšou Š. "sedla"...povídaly jsme si snad o všem možném..od plenek až po vaření a využívání volného času :-D....


......došlo i na lovení hraček (aby si i roční Elenka mohla pohrát), které jsme schovali po naší Michalce....... Miška si našla i svou oblíbenou kouli s kačenkou....byla překvapená, že ji ještě máme....

....bylo zajímavé jak si s ní pak Miška vydržela dlouho hrát....:-DDD......
 
 

 .....po příjemné návštěvě jsme se vydali na naší další návštěvu a to.... mnoooo.... ke komu jinému, než k našim s Milanem společným blízkým a to ke Káje a Kubovi....Miška si tam vyhrála s Terezkou (jejich neteří) a my si dali čajík a ochutnali i nové pivo.....

  ...., ale slíbila jsem, že ho neprozradím, protože ještě není nikde vidět...ale brzy to příjde a je mooooc dobré :-) mňam....víte jak je těžké mít to vyfocené a nesmět nic ukázat...chjoooo :-DDD...a co hádanka (starouš je vždycky staroušem + kdeždo jablko nepadá daleko od stromu + kvalitní pití je vyráběné z kvalitního jablečného moštu, vědět jen ,jak se tomu kvalitnímu pití asi tak říká :-DDD)....již brzy v každé reklamě :-)))).......




























To se to usínalo...jéje...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat