čtvrtek 25. dubna 2013

Málo, málo času....

...mít tak možnost prodloužit den o pár hodin.....
 
...moc ráda se vracím ke stránkám blogu a ještě raději sem píšu zážitky.....jen čas je neúprosný, dělám si poznámky a pak píšu, když je čas :-) V tento den jsme měli krásně a se sousedy jsme procházkovali se zastaveníčkem na našem hřišti za oblíbenou malinovkou...a tentokrát také párkem a pivečkem... jak to bylo i se mnou...stejně i Kája s Kubou postřehli mé neoblomné vytahování mobilu a focení všeho co potkám.... dali se dnes na oplátku do focení i mě samotné...co budu psát....vznikaly i  šílené až kontroverzní fotografie :-)...byla sranda....jen mi ještě fotky neposlali...určitě dodám později :-) Ale pár kousků tady mám z naší sbírky :-)
 
 
...velmi se u toho bavili :-) a porovnávali jakou fotografii kdo ulovil...jsou úžasní :-)...
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... můj Milánek se pustil do focení také :-).... 
 

 
 
.....aby nezapomněl ...byl tam s námi :-*....
 
 
....tato fotografie asi trochu pobouří, ale nějak jsme se odvázali všichni :-)...evidentně si mateřskou užíváme na max.......mám je ráda, jsou jaký jsou a bez přetvářek :-)
 
 
 
 
 


2 komentáře: