neděle 21. dubna 2013

Návraty....

....kéž bych mohla zase do práce....
 
.....malinko se mi po ránu zastesklo, ale opravdu jen na chvilinku...hned ráno jsem měla totiž sraz s Pavlínkou (má dlouholetá blízká kamarádka), která mě s Elenkou naložila do auta a jely jsme společně na mé dřívější pracovní působiště.....vždy se sem moc ráda vracím.... měla jsem čas a tak jsem si na tento sobotní den naplánovala práci.....jakmile jsem si sedla v kanceláři ke "svému" stolu, zjistila jsem, že zel stále prázdnotou......třeba čeká na mě :-)...pracovala jsem na něm 6,5 roku než mě přijali na GŘ....po půl roce na novém pracovišti jsem nastoupila mateřskou dovolenou.....
 
 
 
 
...po mém pracovním výkonu za námi přijel Míla. Rozloučili jsme se s Pájou a mířili na návštěvu k našim...moc jsme se těšili..., po příjezdu nás čekaly řízečky s výbornou polévkou,  oba jsme si pochutnali a Elenka byla v sedmém nebi mazleníčka s babičkou...vždy jsou naši moc šťastní, když se mohou s Elenkou pomazlit, nebo s Michalkou pobavit....kdykoliv holky vidí a mohou s nimi prožívat nové a nové zážitky.......je krásné, když můžeme vidět, jak holky milují...♥ Toník byl u mamky také a jsem ráda, že jsme se viděli a popovídali si.....
 
 
 
 
 
...Míla fotil i polévku, abych se mohla na ni podívat a někdy mu ji také uvařit...měla ohromný úspěch...


......Elenka začala dělat různé obličejíky...a tady je malá ochutnávka :-).....
 
...jen kdyby byl den nafukovací, čas nám utíkal neúprosně...museli jsme se rozloučit a vyrazit k domovu... bohužel jsme se nesešli s dědou byli se Šimonkem (synovcem) na florbalu v O2 aréně, ale to nevadí, vynahradíme si to při plánovaném grilování....


Žádné komentáře:

Okomentovat