úterý 16. dubna 2013

Malinké prázdniny....

...když jsem Michalce oznámila, že dnes bude s námi a nepůjde do školy....to byla radost.....
 
...dnes jsme byli s Michalkou na imunologii a alergologii, protože Miška měla jako malá tzv.náběh na astma a kožní alergické reakce, jezdíme pravidelně na kontroly teď už cca 1x za 2 roky. Musím zaťukat, že je v pořádku a dýchátko naplněné kortikoidy už 4 rokem nepoužíváme....:-D
 
....hned po ránu jsem našla naší slečnu spokojeně polehávající a zabranou do četby...ke všemu do knížky, kterou dostala od Míli a protože i já jsem úplně stejnou jako malá vlastnila...chtěla mě Miška v četbě trumfnout a knihu opravdu přečíst do druhého rána :-)
 

 
 ...ráno jsme měli také dost času na společnou snídani, snídaně mám moc ráda, nevím jak vy, ale já osobně dokáži snídat třeba 3 hodiny.....samozřejmě Elenka dlabala jako první a pak nám dělala usměvavou společnost :-)




















......před polednem jsme dorazili do Immunie, kde dělali Michalce testy a dopadly naprosto skvěle..... už nás čeká je kožní test na alergeny, ale to příště....po návratu domů nás čekala babička Helenka a  všichni se vrhli na sázení truhlíků...než jsem nakojila a vyjela s kočárem ven, měli vše už zasazené a připravené na oknech :-)





















.....pomohla jsem s prádlem ( mimo jiné, když už jsme u prádla... jsem vlastníkem kouzelné krabice, která se jmenuje SUŠIČKA a nikdy...nikdy bych se jí už nevzdala...) ....




















jak už to tak tady na vesničce a mezi námi sousedy bývá....svolali jsme se a vyrazili na hřiště...kde opět o zábavu nebyla nouze...mám je moc ráda....jak jsem již někde četla....přátelé jsou rodina, kterou si vybíráme sami....zatím co Michalka řádila na hřišti s dalšími dětmi...a že jich tam bylo :-)...my jsme si dávali malinovku a pívo...






















...přisedla si k nám na chvilku milá návštěva....nějaký Tom :-)...hmmm, taky soused z ulice...také zamilovaný do krásné ženy a Ona do něj....navíc ji náhodou znám :-)..."ta naše ulice"....všichni jsme se domluvili na čarodějnice....a už teď se moc těším....

...po cestě domů jsme ještě řádili a zahráli si s míčem...samozřejmě Kája, zase něco extra :-D, našla přejetou žábu a že ji mám vyfotit...tak tady to je :-)...prozradím jen to, že Kája svému autíčku říká Žabička...tak asi pro to :-)))))))




















....aaaa pak jsme mohli tedy pokračovat....
 






















....doma jsme nachystali rychle spaní a holky ještě, v mezidobí koupání a spánku, relaxovaly spolu na gauči...tomu se říká pohodička.....



 

4 komentáře:

  1. BAbička Helenka by mohla přijít i k nám :o))) nějak mi letos to sázení nejde od ruky. Snad to dám tento výkend.
    Chápu, že když je člověk zvyklý na sušičku, tak nemá takovou radost z provoněného prádla ze zahrady ...taky kdo to má žehlit, že :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda,pravda... ale já si užívám spíše peřiny, které dáváme na zahradu a proprášíme je na sluníčku...ty pak krásně voní...a prádlo...miluji vůni sušičky :-DDD sušička je pro mě neodolatelná záležitost :-)))

      Babi Helenka je šikovná na sázení, zatím já se mám co učit...letos si chci prosadit pivoňky..

      Vymazat
  2. Já bych si chtěla taky jen tak někdy přisednout :-). A seznámit se s tím milým sousedem Tomem :-D

    OdpovědětVymazat
  3. :-D hahahaaaaaaa...mno dobrá, vem holky a doražte, u nás je vždycinky místa na přisednutí dost....věřím, že i Tom bude rád ;-)

    OdpovědětVymazat