úterý 21. ledna 2014

Budu pomáhat...

....rozhodla se Elenka dnes, když jsem začala ráno vařit...
 
...máme všichni v oblibě Lasagne a tak jsem se rozhodla udělat domácí, sice je s tím hodně práce, ale přesto jsem se s naší malou pomocnicí do díla pustila...nejen, že mi začala vyklízet špajzku, ale co mě překvapilo nejvíce....vše pak začala uklízet zpět....:-) Bylo by úžasné, kdyby se takhle hezky snažila pokaždé....ale známe to, vyjímka potvrzující pravidlo...a já si ji dnes vážně užila.....dokonce k nám dnes přišla návštěva....Kája s Toníčkem...Elenka byla tak nadšená, že Toníka objímala až to vypadalo, že si Tondu schová......
 


 


 .....byli úžasní, hráli si a dali i něco dobrého na zub....pak jsme vyrazili společně na prochajdu...sněžilo....konečně jsem měla pocit, že je zima....Michalka přijela ze školy a tak jsme jí nechala v klidu si napsat domácí úkoly a připravit do školy, pak jsme si povídaly o škole a o její kamarádce Barče, o angličtinářce a plánech na víkend :-)......
 
 
.....včera večer jsem dostala od Milánka krásné tulipány...potěšily mě a celý den na mě pokukovaly a dávaly vědět, že na nás myslí....musel být dnes do večera v práci....

 

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ajko, moc děkujeme, však Elenka si někdy umí na nás i dupnout :-))))

      Vymazat
  2. Elenka je nej, ale važ si svého muže, a Lydunka taky, takových už moc není. Za tu Tvou básničku v minulém příspěvku bych bývala šla světa kraj a ještě dál... I tak jsem vždy udělala co mohla, však někdy to nestačí... mějte se všichni jak nejlíp dokážete, však mi rozumíš.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko velmi dobře Vám rozumím ♥........moc hezky jste to napsala.....jsem za své štěstíčko vděčná a s láskou si jej opečovávám :-) .....Děkujeme a i Vy se mějte jak nejlépe to jen jde. Iv

      Vymazat
  3. Tulipány mám ráda. Malá je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám tulipány ráda, líbí se mi jak rostou a dokáží se vždy vzpamatovat...jsou kouzelné :-)...Elenka je malá kouzelnice...vše jí prochází :-D

      Vymazat