pátek 10. ledna 2014

Konečně...

....už takový měsíc mluvím o tom jak budu mýt okna.....
 
...přestala jsem o tom mluvit a vrhla se se vší vervou do díla...samozřejmě za pomoci Elenky....já myla a Elenka uklízela...v obýváku, v koupelně a než jsme domyla poslední okno...dokonce uklidila i v kuchyni....po mém uuuuf, jsem se podívala kolem sebe....a tak jsem dnešní dopoledne pojala jako rozcvičku a rozhýbání vánočních faldíků a vrhla jsem se na úklid po Elence
....:-)




....pak obídek a sluníčko nás vytahlo ven.....bylo nádherně :-)...na procházku jsme šli s Kájou a Toníčkem, prochajda byla dnes kratší...tatínek se nám odpoledne vrátil z práce, ale ještě mu není úplně dobře, tak měl dnes čajíčkový den....k večeru se u nás zastavily neteřinky Lucinka s Nikolkou a babičkou Helenkou....

2 komentáře: