středa 15. ledna 2014

Jemné napětí...

...dnes je den, kdy jsme všichni trošku vnitřně nervózní...
 
...dnes je den před dnem D....zítra ráno náš tatínek odjíždí do Brna obhájit svou diplomovou práci (restík z loňského roku) a pokud se tak podaří...budeme mít doma Mgr.tatínka, jojo už se to blíží a pokaždé, když s Mílou mluvím, je z něj cítit malá nervozita....je moc hodný, snaží se nedávat tlak, z blížící se obhajoby, najevo......dokonce nechce ani vyžehlit košili....
 
...ráno se zastavila babička Helenka s dědou Milanem....a jelikož jsem se oblékala a chystala na nákup, babička mi pohlídala malinkou Špumanté a já jela s dědou na nákup do Globu.....to byla rychlovka, děda nakupuje rychlostí blesku a já poletuji za ním :-)))...trochu si užívám vyklouznutí z každodenního zajetismu:-)....a šupšup k pokladnám....po cestě se stavuji pro vyvolané fotografie, protože odjíždějí Mílovo rodiče na Moravu, babička mě o ně požádala...a jsme zpět....Elenka vítá velkoryse a rozdává i pusinky....jen na mě malinko zabručí, jakoby mi říkala, tak takhle teda neeee maminko a utíká mi při tom do náručí....je úžasná....♥
 
...po obědě se chystáme ven, i s Kájou a Toníkem, aby si naše robátka pospinkali...
 



...po cestě nabíráme Nelinku, dceru mé kamarádky a kamarádku Michalky v jedné osobě :-), stěhují se a tak dnes Nelinka s námi bude do večera.....bude legrace :-)
 
....odpoledne jsem se s Elenkou vydala na malou procházku na hřiště a zpět....už nám to zvesela ťape...:-)
 
 
 
...tatínek přijíždí domů, je veselý.... unavený z práce, ale dost odpočatý na to, aby nás objal a poseděl u večeře...pak se odebírá dostudovávat ještě pár věcí a chystat se na druhý den......
 
......jsem ráda a usínám s pocitem klidu a spokojenosti...po dlouhé době i nad stránky rozečtené knížky.....:-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat